მთავარი გვერდი FAQ
გაყიდვები
1. რა ტიპის ავეჯი იყიდება თქვენთან?
ჩვენთან წარმოდგენილია სახლისთვის საჭირო ყველა ტიპის ავეჯი: საძინებლები, მისაღები ოთახის ავეჯი, რბილი ავეჯი, მაგიდა და სკამები, სამზარეულოები, საბავშვო ავეჯი. ასევე გვაქვს გარე ავეჯი.
2. როგორ შეიძლება მივიღოთ ინფორმაცია კონკრეტული პროდუქტის ფასების შესახებ?
ყველა მოდელის ფასი შეგიძლიათ იხილოთ ჩვენს საიტზე, ასევე შეგიძლიათ გვკითხოთ სოციალური ქსელისა თუ სატელეფონო ზარის მეშვეობით, ჩვენ ყოველთვის მოგაწვდით სასურველ ინფორმაციას.
3. რამდენ ხანში ერთხელ ანახლებთ კოლექციას?
პროდუქცია ჩვენთან ყოველთვიურად განახლებულია, მუდმივად გვემატება ახალი მოდელები პოლონეთიდან, უკრაინიდან, ბელორუსიიდან და იტალიიდან.
4. წარმოდგენილია თუ არა ადგილზე ყველა მოდელი?
ყველა მოდელი შეიძლება არ იყოს შოურუმში წარმოდგენილი. ნებისმიერი პროდუქცია რომელიც ადგილზე აღარ არის, აღნიშნულია საიტზე, ასევე შეგიძლიათ მოგვწეროთ ან დაგვირეკოთ და დაგეხმარებით ინფორმაციის მიღებაში. თუ სასურველი მოდელი არ გვაქვს, მომხმარებელს შეუძლია შეკვეთა. იმპორტირების ვადაა 2 თვე.
5. ავეჯის ზომები სად შეიძლება ვნახოთ?
კონკრეტული მოდელის ზომები შეგიძლიათ იხილოთ საიტზე, სადაც წარმოდგენილია დეტალური ინფორმაცია. ასევე გვაქვს მომსახურეობა, რომ კონკრეტული და სასურველი ზომების მიხედვით მოძებნოთ ავეჯი. გარდა ამისა სოციალური ქსელის და სატელეონო ზარის საშუალებით ყოველთვის მზად ვართ თქვენს თითოეულ კითხვას ამომწურავი პასუხი გავცეთ.
6. თუ ხდება კომპლექტის დაშლა და ცალკე შეძენა რაიმე კონკრეტული ნივთის/ავეჯის?
დიახ, ჩვენთან რაც არის წარმოდგენილი, ნებისმიერი კომპლექტიდან ნებისმიერი ავეჯის ცალკე შეძენაა შესაძლებელი.
7. მაგიდა სკამებით რომელ ფილიალში შეიძლება რომ ვნახოთ?
მაგიდა და სკამებით შეგიძლიათ დაათვალიეროთ ცინცაძის 12, 14 და ალ.ყაზბეგის 12 ნომრებში.
8. საძინებლები და რბილი ავეჯი ყველა ფილიალში გაქვთ წარმოდგენილი?
საძინებლები და რბილი ავეჯი წარმოდგენილია ცინცაძის 14 და ალ. ყაზბეგის 12 ნომერში.
9. რომელი ქვეყნის წარმოების ავეჯი იყიდება თქვენთან?
პოლონეთის („კლერი“, „Vero“, „BRW”, “Fameg”, “Paged”, “Maridex”, “Rondo”, “Szynaka”, “Klose” ), ბელორუსიის („მოლოდეჩნომებელი“, „ვილეიკური ავეჯი“, „ლაგუნა“, „ზოვი“, „კორსაკი“, „BRW”), უკრაინის (“BRW”, “ზლატა“), იტალიის („Vero“, „Gammar”).
10. საიტზე ყველა ავეჯი დევს?
თითქმის სრულად იქნება წარმოდგენილი, რა პროდუქციაც არ არის წარმოდგენილი, ჩვენი პარტნიორი კომპანიების საიტებზე შეგიძლიათ ნახოთ სრულად. ლინკები დევს ჩვენს საიტზე.
11. გარანტია რამდენი წელი აქვს თქვენს პროდუქციას?
პროდუქციას გარანტია ეძლევა 2 წლის განმავლობაში. გარანტიის შესახებ სრული ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ან მოგვწერეთ.
12. საწოლების ფასში მატრასი თუ შედის?
დიახ, ფასში მატრასიც შედის, რომელიც თვითონ ამ საწოლს მოყვება. თუ მომხმარებელს სურს რაიმე სხვა ტიპის მატრასის შეძენა ამ დროს მას უწევს მხოლოდ ფასთა შორის სხვაობის გადახდა.
13. თქვენი მომწოდებლის ავეჯი სად შეიძლება დავათვალიერო?
ჩვენი პარტნიორი კომპანიების საიტებზე. ლინკები მითითებულია საიტის გვერდზე - ჩვენს შესახებ.
ავეჯის შეკვეთა
1. თქვენთან თუ ხდება ავეჯის შეკვეთა?
დიახ, ჩვენთან ავეჯის შეძენა შეკვეთითაც ხდება.
2. რამდენ ხანში ჩამოდის შეკვეთილი ავეჯი?
ჩაბარების მაქსიმალური ვადა არის 60 დღე.
3. თქვენთან თუ ითვლება სამზარეულოების ფასები კვადრატულობით?
დიახ, შეკვეთის დროს სამზარეულოს ფასები კვადრატულობით ითვლება.
4. შეკვეთის დროს სრული თანხის გადახდა ხდება?
შეკვეთის დროს მომხმარებელი იხდის თანხის 50%-ს.
5. იღებთ თუ არა არასტანდარტულ შეკვეთებს?
ჩვენ შემოგვაქვს მხოლოდ ქარხნული წარმოების მაღალი ხარისხის ავეჯი და თავიდან ბოლომდე დამოკიდებულები ვართ ამ სტანდარტებზე.
6. წარმოდგენილი მზა სამზარეულოს შეკვეთა თუ შეიძლება სხვა მექანიზმებით?
რათქმაუნდა შესაძლებელია შეკვეთის შემთხვევაში მექანიზმებს, ზომას, მასალას და ფერს ირჩევს მომხმარებელი წარმოდგენილი ნიმუშებიდან.
7. თქვენი დიზაინერები თუ დაგვეხმარებიან შეკვეთის შემთხვევაში დიზაინის მოფიქრებაში ჩვენი ინტერიერის მიხედვით?
ჩვენი დიზაინერები ყოველთვის მზად არიან მომხმარებელს დაეხმარონ და გაუწიონ კონსულტაცია.
განვადება
1. განვადება თუ გაქვთ და რომელ ბანკთან?
განვადება გვაქვს საქართველოში არსებულ თითქმის ყველა წამყვან ბანკთან („ბანკი რესპუბლიკა“, თიბისი ბანკი“, „საქართველოს ბანკი“, „ვითიბი ბანკი“)
2. განვადება ყველა ბანკთან უპროცენტოა?
დიახ, განვადება ყველა ბანკთან უპროცენტოა. თუმცა გადასახდელია საკომისიო. ყველა ბანკს აქვს ინდივიდუალური პირობები და ამ შემთხვევაში დეტალების დაზუსტება უმჯობესია სასურველი ბანკის წარმომადგენელთან.
3. რამდენ ხნიანი განვადებები გაქვთ?
განვადებები გვაქვს 3 თვიდან 2 წლამდე ვადით.

საქართველოს ბანკში - 12 თვე

თიბისი ბანკი - 12 თვე

ბანკი რესპუბლიკა - 12 თვე

ვითიბი ბანკი - 24 თვე
4. შიდა განვადება თუ გაქვთ და რამდენ ხნიანი?
დიახ, შიდა განვადება გვაქვს 6თვიანი, რომელიც დამოკიდებულია შენაძენის ღორებულებასა და პირველად შენატანზე.
5. განვადების შემთხვევაში ავეჯს ფასი ემატება თუ იგივე რჩება?
თუ პროდუქცია არის აქციაში ამ შემთხვევაში პროდუქციის სააქციო ფასდაკლება მცირდება 5%-ით. ხოლო თუ ავეჯი აქციაში არ არის, მისი ღირებულება უცვლელი რჩება.
მომსახურეობის სერვისი
1. ავეჯის შენახვა რამდენი ხნით შეგიძლიათ?
ავეჯის შენახვა შეგვიძლია მაქსიმუმ 1 წლით.
2. თქვენთან შეძენილი ავეჯი თუ დაზიანებულია, თქვენ შეგიძლიათ დახმარება?
ნებისმიერი დეფექტიანი ავეჯის გამოცვლა ხდება. ხოლო ყიდვის შემდეგ დაზიანების შემთხვევაშიც „ბელჰაუსი“ ყოველთვის მზად არის დაეხმაროს მის მომხმარებელს.
3. ტრანსპორტირება რა ჯდება საქართველოს სხვადასხვა რეგიონში?
ტრანსპორტირება უფასოა საქართველოს მასშტაბით, თუ შენაძენის ღირებულება იწყება 2000$ - დან.
4. შეძენიდან რამდენ ხანში მოაქვთ ავეჯი მისამართზე?
შეძენიდან მაქსიმუმ 1 კვირის მანძილზე მოაქვთ ავეჯი მისამართზე.
5. მისამართზე მიტანა და აწყობა უფასო მომსახურეობაა?
დიახ, ადგილზე მოტანის და ავეჯის აწყობის სერვისი სრულიად უფასოა.
6. შეძენილი ავეჯი არ მოუხდა ინტერიერს და თუ არის შესაძლებელი ამ დროს გადაცვლა სხვა მოდელში?
თუ ამის შესახებ იმ დღესვე გვაცნობებს, შესაძლებელია, უბრალოდ შემთხვევაში სრული ტრანსპორტირების ხარჯებს ანაზღაურებს მომხმარებელი.
ფასდაკლებები, აქციები
1. ფასდაკლების/აქციის პერიოდში თუ კომპლექტს არ შევიძენთ და მხოლოდ 1 ნივთს შევიძენთ კომპლექტიდან, მაგალითად მაგიდას, ან სავარძელს, ან კარადას ან ლოგინს, ამ დროსაც მოქმედებს ამ ერთ ავეჯზე ის ფასდაკლება რაც ამ დროს არის მაღაზიაში?
დიახ, ფასდაკლება ვრცელდება არამარტო კომპლექტზე, არამედ თითოეულ ავეჯზეც.
საკონტაქტო ინფორმაცია და სამუშაო საათები:
1. ბათუმში/ქუთაისში თუ გაქვთ ფილიალი?
ამ ეტაპზე არ გვაქვს თბილისის გარდა სხვაგან ფილიალები. 2016 წლის 1 სექტემბერს იხსნება ჩვენი მეოთხე ფილიალი ქალაქ ბათუმში. ხოლო რაც შეეხება ტრანსპორტირებას, საქართველოს ტერიტორიაზე სრულიად უფასოა.
2. სად არის ცინცაძის ქუჩა?
ცინცაძის ქუჩა არის ყოფილი საბურთალოს ქუჩა.
3. რომელ საათებში მუშაობენ თქვენი ფილიალები?
სამივე ფილიალის სამუშაო საათებია 11:00 – 20:00
4. თქვენი Facebook-ის გვერდი როგორ ვიპოვნოთ?
5. ტერიტორიულად სად არის თქვენი მაღაზიები თბილისში და რა ნომრებზე დაგიკავშირდეთ კონკრეტულ ფილიალებში?
ს. ცინცაძის 12 – 032 2 43 04 24
ს. ცინცაძის 14 – 032 2 30 67 67
ალ. ყაზბეგის გამზ. 12 – 032 2 30 91 91